EverydayEveryday tarjoaa luottokortin tyyppistä lainaa, jossa sinulla on noin 45 päivää maksuaikaa.

Everydaytä ylläpitää OPR Vakuus -yhtiö, joka on täysin suomalainen ja toimipiste on Helsingissä. Yhtiö on aloitettu jo vuonna 2005 ja se työllistää 23 ihmistä.

Pähkinänkuoressa

Ikäraja: 21 vuotta
Vippiä: 20-2000 euroa
Maksuaika: noin 45 päivää
Siirry tästä Everydayn vippiin »

Ensimmäiset tunnelmat

Everyday mainostaa itseään sloganilla ”kuin luottokortti kännykässä”. He tarjoavat kaikille 2000 euron luottorajaan asti lainaa eli voit ensiksi nostaa vaikkapa 300 euroa ja sen jälkeen vielä vaikkapa 1500 euroa.

Heti etusivulta löytyy lainalaskuri, josta löytää helposti kokonaissumman, jos maksaa heti noin 45 päivän päästä pois. Kokonaissumman joutuu sitten itse laskemaan, jos haluaa maksaa erissä.

Mitä ehtoja on luoton saamiselle?

Vähintään 21 vuoden ikää, Suomen kansalainen, omat verkkopankkitunnukset, ei luottohäiriöitä ja kännykkäliittymä.

Miten pikavippiä haetaan?

Siirry yläpuolelta Everydayn vippiin. Valitse sen jälkeen lainalaskimesta sopiva summa sekä paina ”hae tästä” -nappia. Seuraavaksi kirjaudu palveluun omilla verkkopankkitunnuksillasi, täytä loput tietosi, hyväksy lainaehdot ja nosta rahat tilillesi.

Everyday luoton ominaisuuksia

– Jopa 2000 euron luottoraja
– Ei kuukausi- tai vuosimaksua
– Sopimuksen tekeminen ilmaista
– Tilaus onnistuu kännykällä tai netistä
– Keskimäärin 45 päivää maksuaikaa
– Nostot laskutetaan kuukausierissä
– Voit maksaa summan kerralla tai osamaksulla
– Hyvä vaihtoehto luottokortille

Milloin saa rahat tilille?

Everyday maksaa uusille asiakkaille lainoja päivittäin klo 8-22 eli jos haet lainaa klo 23, niin silloin rahat maksetaan klo 8. Vanhoille asiakkaille ei ole mitään aikarajoja, vaan voit nostaa milloin haluat oman limiitin puitteissa.

Turvallinen?

Normaaleilla sivuilla käytetään salaamatonta verkkosivua, mutta kun lähdet hakemaan vippiä ja täyttämään omia tietojasi, niin sitten siirryt salatulle verkkosivulle, joten tämän perusteella Everyday on turvallinen käyttää.

Lasku omaan sähköpostiin?

Voit itse valita, että haluatko laskun sähköisenä vai paperisena postitse. Sähköisessä vaihtoehdossa on valittavana sähköposti tai Netposti.

Onnistuuko nopeampi maksaminen?

Voit halutessasi maksaa nopeammin velan pois. Samalla säästät korkokuluissa ja muissa kuluissa. Mielestäni tämä antaa reilun kuvan Everydaystä ja että siihen voi luottaa.

En löydä laskuani?

Jos olet yrittänyt löytää laskuasi, etkä löydä sitä, niin kannattaa pyytää asiakaspalvelusta toimittamaan se esimerkiksi omaan sähköpostiisi. Voit myös odottaa muistutuslaskua, mutta se aiheuttaa lisäkuluja.

Milloin auki?

Netissä lainahakemuksen voit täyttää milloin vain. Asiakaspalvelu on puhelimitse avoinna ma-pe klo 9-20. Sähköpostitse asiakaspalvelu on auki joka päivä klo 8-22.

Kuinka nopeasti saa vastauksen?

Otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla kysymyksen muodossa. He vastasivat siihen vajaassa parissa tunnissa, jota pidän hyvänä vastausaikana.

Esimerkki vipistä

Vipin määrä: 200 euroa
Laina-aika: n. 45 vuorokautta
Kuluja: 30 euroa
Takaisinmaksu: 230 euroa

Sivun muokkaukset

29.9.2015: Kerrottu rahojen siirron nopeudesta
23.6.2015: Laskun katoamisesta kappale
26.4.2015: Päivitetty nopeamman maksun osiota
12.3.2015: Aikaisemmasta maksusta kappale
17.1.2015: Yhtiötiedoista kerrottu
13.10.2014: Kirjoitettu tietoturvasta
4.8.2014: Lisätty tietoa vastausnopeudesta
6.6.2014: Kerrottu pikavin hakemisesta
16.4.2014: Kirjoitettu laskun saamisesta sähköpostitse
13.2.2014: Lisätty vipin esimerkki
26.8.2013: Kerrottu aukioloajoista ja ensimmäisistä tunnelmista

Pisteytä artikkeli

1 tähti2 tähteä3 tähteä4 tähteä5 tähteä    (ääniä: 1, keskiarvo: 3,00 / 5)
Ladataan...

Yksi kommentti, kokemus tai keskustelu

  • 24.9.2015 at 01:27

    Yritetään laskuttaa jatkuvasti sellaisista maksuista joiden kauppa peruuntunut eikä näin ollen ole velvoitetta maksaa kyseisiä laskuja. Palautetaan rahaa ja sitten se peritäänkin takaisin.

Kommentoi, arvostele tai kerro kokemuksista